Onsdag är ett nej

Att skolan börjat har inte givit mig mycket allt. Kändes som att det alrig hade vart lov när man träffade alla, kändes typ som at en helg hade gått. Ganska skönt men lite skumt. I helgen var det pride och releasefest. Missasde båda pga migrän + extrem jävla ångest som bara kom när jag vaknade, det var mindre kul. Men man kan ju inte vara med på allt kul, är nästan inte med på nått kul alls pga ångest. Blä.
 
Har övningskört väldigt mycket de senaste dagarna också, och det har gått väldigt bra! Snart är det där jädrans kortet mitt. Soon.
 
Osäker på om det blir någon skola för mig imorrn då jag har en lektion som inte kommer vara särkilt viktigt samt inga av mina närmaste vänner kommer vara där vilket jag inte är så vida bekväm med. Har bara en lektion då min klass ska iväg på hajk. Jag hade gärna följt med på den men kan inte pga av vad jag ska göra på Onsdag. Fan för onsdag. Den dagen ska jag bege mig till sjukhuset för att få en kamera nerstucken i halsen som jag sen ska svälja ner i magen. 
 
1. Jag har fobi för sjukhus och vill helst ringa och säga att jag inte längre vill
 
2. Att behöva ha nått petande i halsen som jag sedan medvetet ska svälja ner för att sedan ha en doktor röra runt med den och efter det dra upp den igen ger mig så mycket rysningar att jag vill ringa och säga att jag inte längre vill
 
Jag ska alltså (äntligen) få min gastrostopi. Har haft magkatarr i i ca 1,5 år nu och vi ska kolla upp om det verkligen är magkatarr eller något annat. Är skitglad att jag ska få kolla upp det men jag har väldigt dålig erfarenhet av svensk sjukvård så jag är rädd och smått förberädd på att året igen få svaret "Vi vet inte va som är fel, du kan gå hem". Är det så lägger jag mig ner i en pöl av mina egna tårar. Är trött på att inte kunna gå typ en dag utan att ta magkattarsmedicin som oftast funkar för att ens kunna lämna mitt hus utan att dö. Är rädd att jag delvis vet vad det kan ha vart som startat allt. Jag är en väldigt stressad person och har sedan kanske 7an haft problem med stress, skulle uppskatta om det var det som var problemet. Men jag tror tyvärr att det är mitt eget fel med min anorexi, bullemi samt massa andra ätstörningar. Skulle inte ens bli förvånad om det är det som förstört min mage. Vill bara att det ska bli ordnat så jag slipper köpa massa magkatarrsmedicin om det inte är det som är problemet. 
 
Nåväl, ska väl försöka ignorera onsdag så länge som jag kan. Nu ska jag och pappa sparka igång en väldigt gammal dator och kolla om mina gamla spel såsom alla (legit alla som skapats) Pettson och findus spel, nobbe, fem myror är fler än fyra elefanter och några fler går att spela på den. Hoppas det, då vet jag var jag gör imorrn. Kanske åker förbi Caisas jobb och tar en fika eller nått. Får se. 
Allmänt | |
Upp