Göteborg!

I onsdags åkte jag till Göteborg för att träffa lite vänner samt fira midsommar. Redan på onsdagen blev jag medbjuden på en fest som var supermysig + vi bakade bomb as brownies på svarta bönor! Sömn blev det inte så mycket under den natten, eller resten av veckan...Men det gör inget i efterhand. 
Under torsdagen städade vi hos efter festen och sedan åkte vi och åt sushi som var svår att få ner allt av så gav några bitar till Ham och jag tror Hael (?) och sedan la jag min sista tofuhatt i en liten to-go låda. Gulligt. 
Efter lunchen drog Hael och Ham hem till sig och jag och Adam åkte till honom och halvt dog lite tills de förstnämnda + Adams bror kom och tittade på film. Det var trevligt även om vi halvt njöt av filmen och halvt kritiserade missar/fel de gjort. Jag var även über trött så jag kan ha somnat till nån minut, hehe. 
Fredag var det midsommarafton och det var en jäkligt najs kväll med fina och trevliga människor. Det var även någon som tyckte att bästa sättet att skära upp en vattenmelon var att köra fruitninja och med en kökskniv slicea den medan någon kastatde den mot denne, gick sådär. Sedan för att jag skulle slippa betala tåg från Gbg till Partille (där Adams pappa bor) + det var allmänt trevligt tog jag, Adam, Ham och Per en liten promenix sisådär 3-4 på morgonen, var trevligt men lite kallt. Var tvungen att se upp som fanken för alla mördarsninglar som invaderat hela området. 
Lördagen var väldigt seg men hade ändå rätt trevligt början. Efter många om och men kom vi iväg till en pizeria då Ham var sugen på en fet jävla pizza, och OM han fick en fet pizza. Det ran olja om den...Nåväl! Efter det lämnade Ham oss då han vill hem för att senare åka till vår kompis Anna. 
Jag och Adam gick på en liten mysig promenad i skogenish. Dock han vi inte fram till vår destination innan hans mamma kom och hämtade oss. Sånt som händer. Väl hemma hos Adam kollade vi på Känn ingen sorg (<33) och väntade på att min syster och hennes bou skulle hämta mig då jag skulle sova hos dem på Hälsö eftersom vårt tåg gick så tidigt dagen efter och jag inte ville tvinga upp Adam (som kom dit ändå, det uppskattades väldigt mycket). 
Det var såååå fint på Hälsö och syrrans kille bor i ett riktigt pampigt hus med väldigt vacker utsickt. 
Dessa dagar har vart så mycket bättre och givande än jag trott de skulle bli. Mycket glad att jag åkte. Längtar redan tillbaka!
Foto, vardag | |
Upp