Håkan <3

05.00 gick jag upp, iförd sjömanskjorta såklart, för att åka till Göteborg och se Håkan! Konserten igår var så bra, skithäftig scenshow, jag grät massor, hehe. Hade dock vart mycket bättre om jag hade haft någon att gå med :/ Adam kunde nämligen inte fixa en biljett till lördagen utan bara söndag, idag, och måste då gå själv han med :/ Han var vänligt nog att stödköa i en ÄCKLIGA värmen som låg över Göteborg. Det var inte nådigt och jag mådde sjukt illa mot slutet av köandet. Solen var rent av hemsk och jag har fått en extremt ful bränna på olika ställen. Mitt ena ben är t.ex 50/50 rött och vitt...attraktivt. Har även ränder vid halsen. 
Tog i princip inga bilder av konserten då jag vill uppleva den med ögonen och inte genom kameran samt min mobil var döende och jag vill kunna kontakta mina föräldrar som kulle köra hem mig efteråt. Hade fått biljetter till efterfesten men jag kunde inte låta mina föräldrar komma hem så sent :c Vi har hemma vid 4a ish. En kan säga att en är lagomt mör efter gårdagen. Men det var så värt det. 10/10 konsert. Den mannen har verkligen stuns, vilja och ork! 
Allmänt, Foto | |
Upp