Tiden går

Det gör den sannorligen, har inte skrivigt här på evigheter! Det har hänt en del men ändå ingenting sedan sist. Har mått extremt dåligt och igår var en av de sämsta dagarna på länge. Det är sånt som häder antar jag, måste verkligen ta tag i mig själv och gå till skolkuratorn som kanske kan skicka mig vidare...får se.
 
Av att mått så här dåligt har jag blivigt fruktansvärt kreativ och skrivigt rätt mycket ny musik, som är ganska bra! Känns lugnare inför singer/songwriter konserten vi har i november då jag nu har ganska bra låtar att framföra. Har även börjat måla lite mer igen, vill bli lika bra igen som jag var förr!
 
Jobbar stenhårt med min kokbok som jag gör i entreprenörskapen och den blir rätt fin, är dock lite osäker på mängden recpet jag har just nu, känns som om jag behöver fler. Får fråga runt bland folket och se ifall de har några idéer på maträtter jag kan veganisera. 
 
Mamma har rest bort några dagar nu och det är rätt najs att bara ha pappa hemma lite såhär, han är så villig på att äta vegansk med mig och städa huset. Det är så harminiskt att vara ensam med pappa såhär, han får mig att må riktigt bra!
 
Ska till Gbg igen på fredag och träffa den bästa någonsin + lite annant folk + se på sebbe som ska gigga lite. Kommer bli 10/10!
 
4e oktober ska jag bli pank igen då jag ska få en kronhjort permanent målad på min mage/revbens/bröstkorg område och jag är superpepp och väldigt rädd för smärtan. Men jag har både hög smärttröskel och är jäkligt envis så det ska nog gå helt ok. Ska till Amore med Adam och förhoppningsvis Caisa efteråt och leva livet. Caisa kan tyvärr inte följa med mig för tatuerandet då hon själv ska tatuera sig just den dagen. Lite skoj det ändå. 
 
Nu ska jag baka chokladbollar till klassen imorrn och vänta på pappa och se ifall han har nå bra planer för kvällen. 
Allmänt, vardag | |
Upp