Livet flög förbi

Juste, jag har en blogg. Har många gånger tänkt på att blogga men det har verkligen inte hänt så mycket varje dag att jag haft något att skriva om samt att jag mest hade klagat på min, nu fd., chef. Men något ska vi nog kunna plita ihop
 
Juni
Har typ skrivit det viktigaste här på bloggen redan 
 
Juli
Juli började väldigt bra (detta kan bli ostigt), jag blev tillsammans med den bästa personen jag någonsin lärt känna. Han är typ allt jag behöver just nu och han är så fin på så många sätt. Adam, du är ett riktigt kap!
 
Var väldigt mycket i Gbg under juli, var där i princip jämt då jag inte jobbade. Blev några übermysiga och trevliga fester samt nya bekantskaper och jag är väldigt glad att jag, typ, lärt känna sånna najs personer. Att i princip alla är veganer eller Lakto-ovo vegetarianer gör ju inte ont någonstans. NER MED KÖTTNORMEN!
 
 
Bokade en tid för att få en ny stor tatuering som jag är jättepepp på!
 
Har spelat massa Pokémon.
 
Åkte även till London sista veckan i juli och det var finfint det! Älskar verkligen London och kan vara där hur mycket som helst. Fick även träffa våra familjevänner Lorraine och Steve varav Steve jag inte träffat sen jag var ca. 8 kanske? Var väldigt trevligt. Att de äger 4 fluffiga katter och 2 små söta hundar gjorde ju inte ont alls, var så mysigt så! Men det bästa med hela resan var ju varför vi åkte dit, Harry Potter utställningen på Warner Bro's <3 Den var då sjukt vävla bra och jag hade så svårt att inte gråta av lycka och hela jag skakade så mycket så i princip alla bilder jag tog är lite småsuddiga, bra där. Men jag älskar verkligen Harry Potter och allt där till så det är lite charm i suddigheten. Det enda dåliga med resan var att jag började må väldigt dåligt igen. Kunde knappt se mig själv i spegeln utan att vilja gråta och att då lämna hotellet för att göra saker i en skitstor stad med massor av människor var otroligt jobbigt för mig. Grät tillochmed när jag var i camden...Blä för kroppsångest och panik. 
 
Augusti
Första veckan i Augusti skulle jag åkt med min kör till en ö som heter Iona och ligger utanför Skottland, men så blev det tyvärr inte. Jag mådde helt enkelt för dåligt för att åka iväg så långt och bli avskuren från omvärlden och inte ha någon att prata med om jag skulle bryta ihop. Kunde inte heller få tillbaka mina pengar för resan då psykisk sjukdom inte räknas som anledning nog, vilket jag tycker det borde för fan vad det förstör. Lika hemskt som både influensa och magsjuka. 
 
Åkte istället till Adam och var där i 1,5-2 veckor ish. Räknade inte så noga, men det var inte länge nog alls.Mådde dock bättre psykist av att åka dit, han är lite som en medicin. Hade min första "riktiga" utekväll under denna vistelse så Per bjöd mig på en 6a tequila som slank ner väldigt lätt och slog rätt hårt, det var rätt kul. Men farligt mina barn, så akta er!
Jävlar va smexiga vi var här, självklart nyktra
 
Jobbade 1/4 dagar jag borde jobbat under förra veckan men var tvungen att sjukanmäla mig både pga migrän och ångest då jag inte klara av min chef eller att egentligen vara bland folk. Sa även upp mig så nu är jag arbetslös, yay. 
 
Skrivigt lite musik som blivit rätt bra, vilket dämpar ångesten inför arkon nästa läsår.
 
Har spelar ännu mer Pokémon.
 
Drog en spontanare till Stockholm för att möta upp Adam och några till som skulle åka och se Matt corby, Adam åkte dock med för att han fick bussbiljetten av en sjuk kompis så jag fick bli sällslapsdam. Tanken var att jag skulle åkt hem sent den kvällen men vi åkte till hans farmor och blev kvar över natten. Dagen därpå besökte vi en finfin musikaffär och jag blev jättekär i ett piano. Så om någon vill sponsra mig med 43000:- är jag villig att ta emot dem!
________________________
 
Nu sitter jag här och bara inväntar morgonen, är lite rädd, ångestfylld och något mer jag inte kan sätta fingret på. Menmen, nu är det dag, sista året...Fyfan låt mig slippa. 
 
 
Allmänt, Foto | |
Upp