Den senaste tiden

Har vart en mysig tid nu. I lördags var jag iväg på Bråvalla och det var jääääkla najs. Fick se Björnstammen igen (som var tokiga och bäst som vanligt), Wiz Khalifa, Five finger death punch, Veronica Maggio (som var så bra att jag dog på insidan) och så hörde jag/såg liiite av Nightwish. Skulle sätt nightwish men jag smög (igentligen inte) in på campingen för Adam skulle packa ihop sin skit. Sedan hämtade mina föräldrar oss, tack för det <3, och så åkte vi hem till mig. Adam stannade här tills torsdagen och det har vart väldigt mysiga och bra dagar. Han är fin han. 
 Fredag var sådär. Fick rentav släpa mig upp ur sängen på morgonen för att gå till jobbet. Och inte blev det bättre där. Var nära på att dö av en apelsin och min medicin gjorde mig jätteslö och lite lealös så jag lyckades tappa en form med lasagne som skulle in i kylen. Skar mig nästan men klarade mig, tur att det var sent och ingen kund såg det...
 
Idag var jobber mycket bättre. Nu ska jag chilla och försöka komma på va en ska äta till middag. Har noll inspiration. 
 
 
Allmänt, Foto | |
Upp