Så lite tid

Har knappt sovit eller riktigt hunnit andas de senaste dagarna då jag pluggat som en tok för att hinna klart med allt inför superdeadline i skolan. Har nu kvar ett prov som jag ska göra imorrn som jag är jättenervös över för har haft ca. en halv dag på mig att plugga, en engelska sak och en labb kvar. Låter som lite men det tar mycket tid. 
 
Har börjat dricka kaffe typ varje dag igen vilket är skitdåligt. Jag gillar verkligen kaffe med lite soyamjölk i men magen tycker inte alls om det #livetmedmagkatarr. Vill inte heller tratta i mig koffein då jag vet att jag mår bättre utan, men nu har hälsan fått tagit ett steg bakåt och skolan fått några steg framm. Att jag börjat dricka kaffe beror på att jag i princip hela tiden är sopslut för jag är igång så mycket och hjärnan får jobba mer än vanligt. Nåväl, allt för att få ett sommarlov utan tanke på skolarbete! 
 
Måste dock sitta uppe några timmar till med pluggandet inför provet imorrn då jag förlorat både skoltimmar idag pga lektioner (som inte ens var viktiga eller hade syfte?) + att jag jobbat efter skolan. Men what to do jag behöver parra. Hoppas dock att jag kan få jobb på samma ställe som Caisa nyligen fått jobb för jag flår snart min chef. Inga annställningsbevis eller försäkrning finns samt blir runtbossad som ett as. Må för att hon är min chef och det är hennes jobb att typ bossa runt mig, men hon pratar till mig ibland som om jag inte är en människa. Blir så arg, trött och frustrerad. Jag kan mitt jobb, jag vet exakt vad jag ska göra LÅT MIG VA!
 
Nej, allt jag vill just nu är att sitta på en mysig klipphäll i Strömstad och se på solnedgången och det glittrande havet. Om mindre än 2 veckor får jag det. Längtar till 1000! 
 
Ps. Ris + currysås är jävigt gott! Imat + lite salt + curry --> koka upp, himlen!
 
Nu ska jag plugga igen ":)" 
Liten mysig bild från Strömstad <3
 
 
Recept, vardag | |
Upp