Stressen ökar

Känns som om jag svämmar över med saker jag måste hinna med; receptprovning, körkortsteori, läsa engelskabok mm.
 
Receptprovingen går sådär då jag har extrema matsvårigheter och inte kan äta vad som helst utan att få ångest och andra problem. Måste ta mig i kragen och göra maten och sen typ ge bort den eller något.
 
Körkortsteorin går sådär, läst ut den stora boken nu men lyckas aldrig komma närmare än 56 rätt på proven och behöver minst 63 rätt...blir mycket frustrerad över detta, men pappa och jag ska sitta ner och göra ett prov ihop så han kan förklara det jag inte själv lyckas förstå. 
 
Ska läsa ut en John Green bok jag inte ens börjat på till den 10e om jag minns rätt. Brukar inte ha problem med läsning så mycket och älskar att läsa, men så fort något känns som ett måste får jag lite panik och stöter bort allt det jag måste göra. 
 
Allt känns lite panikartat just nu, måste även gå hem ifrån skolan ibland bara för att jag inte klarar av att vara kvar där utan att explodera. Känns som om jag konstant har panik och oro i magen och inget känns bra :/ Hade ett brakdown igår när jag letade efter skolor jag vill söka till nästa år, vilket snar måste vara gjort, men ALLA verkar helt omöjliga att komma in på och jag känner mig aldrig bra nog för något någonsin. Är verkligen aldrig bra nog, och det gör så ont i mig hela tiden. Vill bara så gärna komma in på något i Göteborg eller i närheten då det är där jag vill vara. Om någon har tips på musik/musikal/opera/klassiska linjer/skolor i Göteborgområdet så snälla säg till! 
 
Nu ska jag snart med mamma till Köping då några på hennes teater har genrep för en uppsättning som enligt henne skulle vara väldigt rolig. Känner lite dock för att ligga i sängen och gråta på allt och min ickeexisterande framtid.
 
Adjö. 
Allmänt | |
Upp