Dåligt start, bättre slut.

Idag började sämst. Vaknade genomförkyld och död pga pollen från helvetet och frös baken av mig hela dagen igår; Resultat: Jag blir sjuk. Inge kul. Sen bar det av mot tandläkaren som inte var nått farligt alls då min tandläkare är coolast i världen <3 Men sen...sen skulle det av mot Caisa, då jag skulle med henne när hon tatuerade sig, och jag skulla ha mina solglasögon för jag skulle köra. Men dom var poff borta! Vände uppochner på mitt rum ca. 4 ggr, och resten av huset två. Ingenstans kunde jag skymta deras ram. Eftersom jag redan mådde ganska dåligt phsykiskt så bröt jag ihop helt då jag blev arg på mig själv för att jag alltid slarvar bort saker och efrtersom dessa brillor var slipade, mvh blind, så var det ytterst dyra. Jag fick panik och skulldkänslor. Senare under dagen fann några underbara vänner till mig som skulle på treornas student dom i skolan. TACK, TACK, TACK OCH ÅTER TACK.
 
Som sagt, Caisa skulle tatuera sig för första gången (!!!) och dom blev så fina! Hon skulle från början bara ha två men hon och hennes pappa drog en spontanare och skaffade en liten matchande tatuering, CUTE <333
Sedan drog vi och åt, fixade en slad till hennes lilla studio och började spela in musik! Det blev helt ok även om vi var liiite off båda två, men det är bara en demo och vi ska spela in i hennes pappa finfina studio senare! En av låtarna är riktigt bra, vi e så pro. Vi drak lite cider och hade ett riktigt party bara hon och jag. In you're face till alla som inte bjudit oss för nu blev inte ni bjudna!
Fucking Åmål ramlade ner i min brevlåda idag också så nu ska jag se på den och peppa inför den 5,5h långa bilresan till Strömstad imorrn! PEPPEN.
 
Foto, vardag | |
Upp