Fest!

Idag har var en häktisk dag men fixande inför min systers avslutningsfest. Just nu är jag helt slut så jag ska hålla mig kort och låta lite bilder tala. 
 
Hade nog inte haft lika kul idag om inte Caisa babe hade kommit! Och vi har ätit massor, sjungit lite och haft kul. Caisa har även blivit bff med min systers teaterkompis barn. Hon var stolt. Både jag och min syster fick våra hår fixande av henne och vi blev så fina så!
 
Nu ska jag varva ner, kanske hjälpa till att plocka undan lite, kolla youtube och komma i säng tidigt för imorrn ska jag upp kl 5 för att åka till Göteborg. Jag ska ÄNTLIGEN få se Håkan <3333 Längtar. Har haft några riktiga dippdagar nu så detta behövs för att skingra tankarna och säkert gråta en skvätt till fin musik som alltid funnits där för mig. 
Allmänt, Foto | |
Upp