Lite nytt

Idag skulle jag tvättat, blekt håret + i med silvershampoo och försökt springa en liten runda efter att ha fått en lång sovmorgon pga var uppe till typ 04.30. Inget klagande på det för det var av en bra anledning. Blev inte riktigt så. Ca 08.30 väckte min kära mor mig och fråga om jag vill med till Västerås vid 12 för hon behöve göra lite ärenden åt sitt jobb. Som den spontana människan jag är så tidigt på morgonen sa jag ja. I Västerås han jag göra lite inköp på H&M jag själv medan mamma och syrran åt. 
Sedan tog vi en sväng förbi veggoköket (börjar bli stammis där) och köpte lite bars och choklad. Är smått beroende av Nakdbars <3
Innan vi åkte hem åkte vi till plantagen för syrran skulle ha lite blommor. Passade på att köpa en liten blomma själv. Hittade även jättebillig sättpotatis så nu ska jag odla min egen potatis! Älskar verkligen potatis och jag behöver inget växthus för att odla det. Någon gång i framtiden ska jag ha mitt eget växthus!
Körde hem idag också och det gick jäkligt bra fraktiskt. Inte för att jag kör väldogt dåligt men nu gick allt väldigt smooth. Om man bara slapp teoriprovet hade körkortet vart mitt i ett ögonblick!
 
När jag kom hem slängde jag in tvätten som skulle tvättas, gjorde mat (har ett recept på vitlöksaioli ish som jag ska lägga ut senare), la mina nytvättade lakarn i tumlarn och tog en liten promenad. Älskar att jag direkt jag kom hem kunde bädda sängen och mysa ner mig i rena lakarn, så bra känsla. Nu ska jag bara chilla och skriva lite i min kalender för fick nyss massa jobb! Ge mig styrka att klara det pls. 
Shopping, vardag | |
Upp