Livsdipp

Har haft några hemska dagar och verkligen inte mått bra. Är som fången i min egen kropp som jag bara vill öppna upp och rymma ifrån. Inte den bästa känslan i världen. Och så blir det skolavslutning på det. Jag har i så många år HATAT sommarlov då jag sedan ca. 4an-5an var i princip ensam hela loven. Lovet mellan 8an-9an skunde även blivigt mitt sista men hej hop så blev det inte. Så lov har inte vart kul alls, jag är inte en sådan person som klarar av att vara ensam för länge då jag efter några dagar börjar känna mig väldigt ensam. Ensamhet är en av de vidrigaste känslorna jag vet då den sätter sig i hela mitt phsyke samt kropp. I dessa faser blir jag glad över att åka och handla bara för att jag får komma ut bland folk. Men detta år blir kanske annorluna...jag ber för det. 
 
Morgondagen ser lite ljusare ut iallafall! Först ska jag till tandläkare, vilket jag inte har större problem med då min tandläkare är underbar. Men sen! Sen ska jag till Eskilstina för att hålla Caisa i handen då hon ska tatuera sig för första gången :D Efter det ska vi spela in musik och ha en liten fest som ingen är bjuden på eftersom vi inte blir bjudna på andras fester....herm. På lördag blir det dessutom äntligen av ner till Strömstad <3
 
Lite bilder från de senaste dagarna och skolavslutningen.
Åh kära Rytmus, kommer sakna alla treor nästa höst, då är man äldst och allt. Student, nej ursch det ingnorerar vi så länge som det går. 
Foto, Outfit, insidan | |
#1 - - Anonym:

INGEN ÄR BJUDEN>:(((( Bara vi<333

Svar: Du gör allt lite bättre <3
Hej!

Upp