Hosta, röstlös och gatumusikant!

Dagen började ca 04.30 med att jag höll på att hosta upp mina lungor samt andra förkylningsvätskor...alltid trevligaste sättet att vakna! Detta resulterade i att jag var zombiefierad när jag väl skulle upp och eftersom jag har haft matte nationella hela dagen kände jag att energi behöves så jag drack kaffe även om min mage egentligen inte klarar av kaffe, nåväl! You gotta do what you gotta do. 
Proven gick förövrigt sisådär. De första gick åt fanken, det tredje gick bra och sista muntliga är osäkert...min lärare har bra pokerface. Min bae Caisa kom även som en räddare i nöden med bananer och minimorötter till mig, KÄRLEK <3 
 
Sedan bar det av mot Örebro centrum för att utföra det vi övat på eskon; Vara gatumusikanter! Det var mysigt och det var många som lyssnade så jag klämde i med den lilla rösten jag har MVH jag låter nu som något mellan en knubbsäl och en pojke i målbrottet. Innan vi spelade bjöd även lärarna på fika. Och hopp och hej, fiket hade hela TVÅ veganska saker att äta så jag fick en supergod chokladboll och te!
Sötiga Linnea och Caisa <3
Nu ska jag intervjuva mamma om hur det var som kvinna att spela fotboll på 70-talet för en skoluppgift samt vända uppochner på källarn för att leta efter de få bilder det finns från den tiden...känns som ett hopplöst fall tyvärr. Adjö!
 
Allmänt, vardag | |
Upp